Tuesday, August 25, 2009

Pindah

Sekarang tepat jam 5.00 petang... Ini kali terakhir aku log in guna PC di Fakulti Pengurusan Teknologi. Mulai esok aku akan bertukar opis.. Aku akan berpindah ke Pejabat Antarabangsa... so, bererti aku akan duduk di kampus induk.. Mus bersorak sakan bila kukhabarkan berita ini... Aku pulak, perasaan bercampur baur.. gembira ada sedih pun ada.. tapi, pindah opis ni tak ler sesedih pindah negara... aku dah alami kesedihan yang lebih perit masa nak tinggalkan notts dulu, so this time rasa cam besar kuman jer...

so, nantikan berita terbaru di opis baru pula...

2 comments:

  1. oo..ada byak cawangan ke kak uthm tu?

    ReplyDelete
  2. wlau apampun kehidupan di masia tetap tak sama ngan kat sini kan laily....aku ni pon dah bersedia emosi detik2 balik kang (w/pun lama lagi)...tp dah leh bygkan mesti meronta2 jiwa tamo balik msia...
    aku tgk..apa2 pon citer ko kat blog ni mesti ada dikaitkan ngan hidup kat uk...itu bermakna...notts sentiasa dalam ingatan ko...haha tuk tak?

    ReplyDelete