Wednesday, April 20, 2011

Bulat Air Kerana Pembentung

Betapa aku merindui semua kenangan di Nottingham... Serasa baru semalam kutinggalkan tanah Robinhood itu...

6 April 2008 : sehari sebelum sambutan Maulidur Rasul anjuran Nottingham Malaysian Community (NMC). Kumpulan kami ditugaskan untuk membuat kuih karipap. Rumahku yang kecil itu sungguh padat, sarat dan penuh sesak dengan keseluruhan ahli keluarga kumpulan kami, baik kaum ibu, kaum bapa mahupun kanak-kanak...
video

video video

video video

video

5 comments:

  1. kenangan menusuk jiwa ni kak...senyum simpul ana nengok entry ni...seronok buat karipap reramai masa ni...dari sinilah daku belajar camna nak kelim guna tangan:)

    ReplyDelete
  2. ana...akak sgt2 rindukan laurie avenue la Na! nak wat camni nie?? huhuhu...

    ReplyDelete
  3. uhukkkkkk .....sedey +gembira...masa ni la shah menguli tepung dengan sekuat tenaganya...nazrifae bwk karipap dah siap goreng..dia ingat kene wat sirik kat umah hehe...arrrrrggghhhhh....kenangan terindah...nape kat sini kita tak rasa camtu ek

    ReplyDelete
  4. aku terasa cam nk wat karipap sekarang jugak....huhuhu

    ReplyDelete
  5. kakcahaya, cuba ko tgk laki kau tu.. kemain besor besor dia bulat2kan karipap tu, nak cepat abis.. hehehe...

    ReplyDelete