Monday, February 8, 2010

aku...hari ini

Pagi ni ada taklimat kepada semua PA (formerly known as Pembantu Tadbir Kesetiausahaan) oleh pihak Pejabat Pendaftar. Harap2 cepatlah derang implement gred baru utk kami...

hari jumaat Iris demam... hari Sabtu Ahmad lak demam... Alhamdulillah hari Ahad, everything back to normal... Syukur...

Skrg nie tgh pening pening lalat dgn projek terbaru kami... modal dah ada pun, masih dilema dgn lokasi.. ya! lokasi amat penting... amat penting... prinsip 4P yg aku blajar dulu masih kuat melekat di ingatan... aku kadangkala takut dgn keputusan sendiri dan mengharapkan pandangan dari orang lain which is sebenarnya tak berapa bagus!... Insya Allah, aku berserah pada Allah moga memberikan aku pilihan yang tepat di dalam setiap keputusan yang aku buat... keberanian dan keyakinan pada diri juga amat penting...

Do believe yourself Laily!!! and keep going! never give up!!!


lagi satu....
.
.
.
.
.

kenapa ye akhir akhir makin kerap aku mimpikan kawan2 notts?

1. malam tadi..
mimpikan mama2D

2. last few days
mimpikan kawan2... ramai yg ada, tapi dah tak ingat sapa...

3.last week
mimpikan kak sya, kak tim, min, kak ZZ

4. last 2 week
mimpikan kak fida

5. last month
mimpi mus bawak aku gi KLIA then on the spot amik flight ke Heathrow...

pastu, selang beberapa hari lepas tu, anak dara aku yang besar tu bgtau, dia mimpi aku gi nak UK ngan mus dan tinggalkan dia kat Mesia... pastu dia nangis nangis nak ikut aku... masa tu kat klia... pastu ada sorang makcik tu sound aku, "apalah awak nie.. kesian tau anak awak ni menangis nak ikut awak, kenapa awak nak tinggal dia?" lepas kena sound tu, aku terus bawak si kakak ke UK... kakak sgt gembira sebab dia tidak ditinggalkan...

huhuhu.... bluesnyer aku hari ini...

No comments:

Post a Comment