Thursday, June 11, 2009

Apa maknenyer eik?

Malam tadi bermimpi aku konvo!.. tapi yg tak bestnyer... dah ler aku terlewat sampai pada hari konvokesyen tu, bila dah beratur panjang dan melalui laluan yg sukar (ada ke patut kena Q panjat tangga dan langkah palang besi utk sampai ke dewan!!), tetiba baru realize yg aku tersalah dewan... adik yg jaga pintu tu cakap dewan utk konvo dah ditukar tempat... kena pegi dewan yg lagi satu... dewan tu terletak jauh lak tu dari dewan yg asal... dalam hati mula la menyumpah2 kenapa la aku datang lewat, kalau awal tentu dapat tau venue dah bertukar!... dah ler tu carik dewan tak jumpa jumpa lak tu... merata-rata pergi dan tanya orang sana sini... tapi masih tak jumpa jumpa jugak...

hmmmm apa lah agaknya maksud tersirat dalam mimpiku malam tadi yea... :(


apa2pun layan je la gambo konvo aku pada 25 September 2005 yang lalu...
bersama keluarga tercinta

orang2 kuat di sebalik kejayaannku...

perarakan masuk dewan..

bersama keluarga hubby

bersama best friend masa di Sek.Men.Teknik Johor Bahru, Mahriza Kamsol


bersama kak Anis, teman seperjuangan di UUM...


bergambar di studio... comey sungguh budak2 nie masa kecik kecik dulu...

No comments:

Post a Comment