Monday, June 15, 2009

reunion notts zon selatan - 16 Mei 2009

actually ni citer sebulan yg lalu, tapi nak kupaparkan juga di sini...

Aku sangat2 gembira bila ima sms nak datang rumah.. terlebih2 happy bila izan dan nasibah pun nak join sama... crita2 serangan mereka ni maybe dah ditonton di blog izan dan ima tapi untuk koleksi aku, aku pun nak bubuh gak kat dlm teratak aku...

ima sampai dulu dalam kul 12 lebih... then izan lak menyusul dalam kul 1.. pastu nasibah lak dalam kul 1 lebih... rumah aku hari tu sgt2 riuh dan meriah sbb semua org nak bercakap... lepas makan2, borak2 then makan2 lagi then gi nyopping kat air hitam then balik rumah minum2 lak sambil borak pasal rumah...

part ni yg paling best, sebab suma org keluar dgn idea yg best best bab bab nak bina dan hias rumah.. lepas sehelai sehelai anjung seri aku mereka belek.. mcm2 komen dan pandngan dari pakar2 rumah ni keluar.. semua maklumat tu aku rekodkan dalam hard disk aku.. Insya ALlah akan kurealisasikan mengikut kemampuan... doakan kami yea kawan2!!


(p/s sorry gambar byk dalam Nikon.. hari ni terlupa nak kuarkan memory card nikon, so esok2 aku masuk gambar yea... )

No comments:

Post a Comment