Thursday, January 22, 2009

Maksu's Birthday - Jan.22, 2009



Secret Recipe Chocolate Indulgence Cake


22 January 2009 : Maksu Lina's birthday...

My youngest sister LINA FARHANA was born on January 22, 1989. Masih ingat lagi di saat saat mak nak lahirkan adik... Pagi tu mak dah mula rasa sakit sakit, masih ingat lagi waktu tu lebih kurang jam 6 pagi... mak kejutkan aku bgtau mak nak gi spital, aku lak kene bersiap2 ke sekolah agama... waktu tu aku form 2, sekolah menengah sebelah petang, sebelah pagi lak sekolah agama...

Adik beradik perempuan aku semuanya bermula dengan huruf L dan ada 2 nama... LAILY MARIANA, LENNY SUHANA dan kini LINA FARHANA. nama Lina Farhana tu, aku yg cari... siap gi beli buku panduan menamakan bayi tu!!!... aku mmg berdoa agar adik yg bakal mak lahirkan adalah baby girl.. Alhamdulillah, doaku dimakbulkan... Setelah di'short-listed'kan, akhirnya aku majukan nama LINA FARHANA pada mak... Alhamdulillah mak setuju dengan nama tu...

sekitar majlis yang ringkas tapi meriah... sate sate sate






iris with maklang and makcik korie





No comments:

Post a Comment