Wednesday, January 14, 2009

Selamat Tinggal Kenangan

Hari yang aku taknak ni akhirnya sampai juga... Aku benci pada perpisahan... Aku sedih nak tinggalkan kenangan... Pengalaman suka duka pahit manis di sini terlalu manis untuk dikenang...












rakan-rakan yang mengiringi perpisahan... terima kasih teman....




teman yg merangkap 'host', 'tokguru', saudara dan sahabat....
terimakasih atas segala bantuan, tunjukajar, jasabaik dan segala pertolongan... budi kalian tetap segar di ingatan...
on d way dari notts ke heathrow, aku yg control control feeling akhirnya tewas juga bila dengar suara mus dah bergetar masa bercakap dgn black di phone... from that moment sampailah ke perut kapalterbang, perasaan sebak masih bersisa...



di satu sudut, kakak menangis tanpa henti.....



adik macam biasa, sentiasa riang ria dan tak henti henti melenting... keep asking "what time our taxi will come?" "how many hours left for taxi to come?" "is it the taxi nearly arrive?" dan mcm2 lagi soalan yang seperti biasa akan memeningkan kepala....




hari pertama iris menggemari ibujarinya sendiri berbanding dummy....






bekalan yang dibekalkan oleh pakdin/kakzalila... terima kasih kakak....



masih berbicara dgn teman2 di saat2 akhir, mengucapkan salam perpisahan dan ucapan terima kasih....





tak pasti bila lagi tempat ini akan kami jejaki....





menyeret pergi sebuah kenangan....















mengabadikan gambar2 kenangan dari kamera apple izan... sedih sedih sedih... aku merenung bumbung 136, laurie avenue sambil dalam hati berkata.... entah bila lagi rumah ini akan kujejaki....





No comments:

Post a Comment