Friday, September 4, 2009

Comments

Wahai rakan2 blogging'ku di luar sana, camne yea kalau kita takleh nak posting comment kita kat blog nie? puas ku letakkan cursor di kotak comment tu tapi takleh nak masuk pun cursor tu.. camner eik?

btw, aku nak jawab jugak comment dari kaktim dan kakcahaya ni kat entry baru nie lah...

Anonymous said...
Laily,

Point for you to ponder......kalau tak sah lagik jawatan macammana boleh ambil cuti tanpa gaji.....setahu kak tim mesti dah sah jawatan baru boleh ambil CTG....bior diorang pikir

September 3, 2009 8:46 PM

yela kaktim, ye tak ye jugak kan?... kalau tak sah, camne leh CTG kan?... tapi rasa2 lailylah, laily macam dah pernah hantar surat kat derang utk sahkan jawatan dan sertakan sekali surat pengesahan jawatan di utm dulu... tapi derang kata kene amik induksi khusus dulu... alih alih sekrang ni bila dah amik induksi, derang soh buat surat lak eik?... hai pening makcik, derang pusing pusingkan makcik... ha'ahlah kaktim, bior derang ler yg pikior... hehehe...


kak cahaya said...
macam2 sebenonya ko bole buat laily such as...
Boleh...

bole blah...
bole jalan...
bole la bole (versi dangdut)
hahahaha sakit hati tak dengo ayat aku..heheh sowy aa lama tak gurau ngan ko...realease sket...

lu fikir la sendirikkk...

September 4, 2009 6:15 AM

hehehe kakcahaya, boleh blah la ko... hehhee... aku ingat, selain daripada semua bole yg ko sebut ni, aku rasa aku bole sakit jantung, sakit jiwa dan sakit hatilah kakcahaya.. hahaa...

3 comments:

  1. kak,selamat berpuasa.mintak maap klu ada buat salah dgn akak yea..ina kasrul

    ReplyDelete
  2. kak cahaya tu dah wenglah tu akibat puasa utk masa panjang nor... kahkahkahkah... bole la bole versi dangdut tu yg aku x larat tuh kak cahaya oi...

    ReplyDelete
  3. terima kasih buat mus dan laily ke teratak kami untuk kesekian kalinya. kami sangat berbesar hati moganya dapat kita bersama lagi

    http://pakwattan.fotopages.com/

    ReplyDelete