Wednesday, June 29, 2011

Happy 25th Anniversary!

Hari ini, 29 Jun 2011 : my X-boss menyambut ulang tahun perkahwinan yang ke 25.. Kami sekeluarga doakan Prof beroleh kebahagiaan di samping isteri tersayang dan anak-anak tercinta.. Jauh lagi perjalanan kami untuk menjejaki Prof..

Dulu, akulah PA yang setia mengingatkan dia tentang tarikh-tarikh penting dalam hidupnya... Setalah bertahun2 aku meninggalkan kebiasaan itu, tahun ni, aku berjaya remind dia ttg tarikh penting ini.

Boss... moga Allah mengiringi perjalanan hidup Prof dan keluarga dengan limpah rahmat-Nya... Biar kita terpisah jauh, namun di hati kita selalu dekat.. chewah dah macam lagu sinetron Cinta Melody pulak hihihi... Ni mode rindukan kawan2 di FKA, UTM ni sebenarnya...Di tempat baru ini, aku belum jumpa lagi boss se'best' boss yg ini... Bersama prof inilah aku dapat naik pentas menerima Anugerah Khidmat Cemerlang tahun 2003 which is aku rasa boss kitalah yg memainkan peranan paling penting di dalam kareer kita kerana markah di tangan mereka. Kadang kala, kita rasa kita dah buat kerja sehabis baik dah, tapi tidak ramai boss yang boleh menilai dan menghargai kerja kita. But this boss really understanding, mengerti kesusahan dan kepayahan kita serta usaha gigih kita untuk memastikan boss mencapai SKT mereka. Sesungguhnya aku cemburu dengan kawan2 di fakulti lamaku yang dapat Dekan sebaik ini. Dapat kugambarkan kegembiraan dan keceriaan mereka di office dengan usik tawa dan buli membuli boss ini hahaha...

Oklah, cukuplah merapu.. the past is past.. tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat bermain...

No comments:

Post a Comment