Friday, March 16, 2012

Catatan FB : aku dan novel

Catatan 10 Mac
Tombiruo sudah tamat....yeaaay
Next.....Semangat Hutan....



Catatan 14 Mac : Semangat Hutan dah tamat malam semalam..
Hari ni kita ulangkaji Cinta Tiada Akhirnya (sambungan Ombak Rindu) pulak yer..
Yg ni kompilasi 2 novel Fauziah Ashari dlm satu buku... Cinta Tiada Akhirnya dan juga Duri.. 955 halaman.. Mau 4,5 hari jugak baru tamat nie..
aku pun terlupa aku ada dua novel nie... Novel Cinta Tiada Akhirnya adalah kesinambungan Novel Ombak Rindu yang sangat laris itu yer... Manaka Novel Rindu Cintaku adalah pelengkap atau penamat kepada kisah Haris dan Izzah dalam Ombak Rindu dan Cinta Tiada Akhirnya..

Novel Cinta Tiada Akhirnya aku dah jual pada Isya memandangkan aku ada 3 novel Cinta Tiada Akhirnya...
1. Cover biru : cover lama, dah lama dah beli...
2. Cover purple/biru : beli kat PWTC, terlupa dah ada, terbeli lagi skali...
3. Cover hijau/kuning : kompilasi 2 novel Fauziah Ashari, kawan hadiahkan masa birthday last year....

Tapi, memang bestlah, novel Cinta Tiada Akhirnya... within 24jam jer, aku dah siap baca satu novel.. Tak reti nak berenti selagi belum tiba di noktah terakhirnya....





Catatan 16 Mac : Ok enough Puan Laily.. Lupakan seketika novel2mu.. Now concentrate on reciting Holy Quran..
Sasaran : 5 juzuk sehari, khatam 6 hari.. Insya Allah within a month b4 naik keje 16/4 ni, sasaran 4 kali khatam..
Cubalah.. Insya Allah... anda buat, anda dapat..
Sesungguhnya Al-Quran itu penawar segala duka..


Sesungguhnya perancangan di atas kertas tidak semudah pelaksaan sebenar.  Kekuatan jiwa turut memainkan peranan... Mudah2an tercapai juga sasaran walaupun agak sedikit tersasar...

No comments:

Post a Comment