Friday, March 30, 2012

Sebulan sudah...

30 Mac bererti sudah 30 hari aku menjalani pembedahan...

Perkembangan di hari ke 30, agak memberangsangkan.. Aku dah mula masuk dapur memandang En. Mus sudah semakin busy + malas + dah penat memasak.. Tiada mengapa, kesian dia.. Dah tiga hari En.Mus tak masak. Lauk pun ntah apa2 jer kat dapur tu.  Paling bagus pun, bibik gorengkan ikan, atau ayam atau telur. Anak2 pun nampak dah mula tak berapa nak makan. Dengan bahasa halusnya, dah mula bosan dengan masakan ayah kot hehehe...

So, hari ni aku masakkan kari daging untuk anak-anak.. Nampak laju jer menyuap tengahari tadi... Takper la... Sekali sekala berlemak kan.. Mak aku dulu pun, masakkan aku macam-macam.. Masak kari, masak ayam masak merah, masak sayur lemak, ikan sambal, asam pedas perggh... Alhamdulillah, demi membesarkan anak-anak, mak aku suap semua makanan yang sedap sedap jer ke perut aku ni...hehe

Hari ni jugak, aku ikut Mus ke office sebab ada beberapa perkara aku nak settle'kan.. Nak print, nak search internet then nak pegi fotostat kat kedai.

Esok, ada tetamu nak datang rumah. Tak sabar pulak rasanya nak mengulangi momen indah 3-4 tahun yang lalu...

Insya Allah akan di'up-date' tentang tetamu itu esok!
(kasi saspen sikit...hehehe... Tapi, nak lagi update, fb jer la paling pantas..., terus update! hehehe..)

No comments:

Post a Comment