Friday, April 6, 2012

TW Biz

Sepanjang minggu ini, aku menyibukkan diri dgn biz tupperware.. Sungguh tak kusangka, bila upload jer gambar gambar tupperware di fb, berderet-deret respon dan komen yg diterima.. Sampaikan aku terpaksa pergi ambil lagi brg TW 2 hari berikutnya...

Yang paling aku tak sangka, berduyun-duyun kawan2 office dtg visit aku kat rumah sambil sambil tgk brg2 TW walaupun selama sebulan aku terlantar kat rumah sebelum ni, tanya khabar pun takde hehe.. Syukur, seb baiklah ada TW biz, boleh juga merapatkan silaturrahim yg tak berapa nak kukuh tu sebenarnya..

Hari Jumaat tengahari tadi, Mimie - kawan ofis lama (FPTPK) dtg lepak kat rumah, tumpang solat, rehat dan makan-makan.., sambil nak pinjam novel..

Gambar2 akan diupload sedikit waktu lagi..

Iris bersama koleksi Tupperware untuk dijual...
Dua hari selepas upload gambar ni di fb, semua stok gone...
Yang ini pula stok baru yang diambil dua hari selepas stok pertama (gambar di atas)
laris diborong oleh rakan2 UTHM...
 Antara stok yang tinggal, hanyalah....
 1. MM Rectangular : RM45 sebiji...


2. Thirstquake tumbler : RM30 sebiji


No comments:

Post a Comment