Tuesday, July 21, 2009

Bukak besi


hari ni adik Lina akan masuk wad utk satu operation. Operation kali ni utk keluarkan satu daripada besi yang ada dalam tangan adik sebab didapati ada infection pada luka adik...


Dan, oleh kerana adik dah 2 kali dibius penuh, kali ini adik akan dibius separuh sahaja... Means that, adik boleh lihat apa yg berlaku di hadapan matanya... Kata Adik, kalau bius separuh, sakitnya lebih sket compared to bius penuh, especially bila lepas hilang ubat bius tu... Kata Adik lagi, walaupun bius separuh, adik akan diberi ubat tido.. Tapi, biasanya adik akan tersedar sebelum selesai pembedahan... Adik akan dapat lihat pisau, gunting, gergaji dan bermacam peralatan lagi di hadapan matanya... Tapi kata Adik, tak rasa apa2 pun waktu tu, dan biasanya akan ada kain penghadang yg menyekat pandangan adik daripada melihat sepenuhnya keadaan tangan adik yang sedang 'dikerjakan' oleh para doktor...


huhuhu.... kenapa yea aku lak rasa nerbes nyer?.. aku lak yg rasa serun... hiiiiiiiiiii kecut perut aku... tapi aku tgk adik, dia relax jerk... happy semacam jerk... mcm takde paper.. kuat tul semangat dia!... (aku dah beratus puluh kali telan air liur sepanjang tulis entry nie.. huhuhu)


No comments:

Post a Comment