Thursday, July 16, 2009

Kurusnye aku!

updated : July 16, 2009 @ 3.45pm (comments from shidot) :)
"ly,... kau mengingat kat aku zaman di poly lah .. itu gambar masa nak kat teluk cempedak lepas tu kite singgah makan kati situ sambil posing-posing.. taman burung tak silap shida..
bile nak turun JB.. balik Malaysia tak tahu pulak.. ke aku tak bukak email .. he..he..he..

entah sapa punye angkara lah tu.. dah lama aku guna email tu tapi oyee ni tak balas-balas...tension"







Hai kengkawan seme... korang ingat lagi tak gambo nie? A credit to Enab yg forward gambo ni kat aku pg tadi... Korang ingat tak katne kita amik gambo nie?... aku dah tak ingat laa... tgk2 mcm kat poli, tapi macam kat teluk cempedak... hai ntah la, aku dah ilang ingatan lak... ada sesape yg ingat?

btw, gambo nie mengingatkan aku pada korang semer...

ifah : lama betul aku terputus hubungan ngan ifah.. ntah apa citer dia, aku pun tak tau.. seri! ko ada infor psl ifah tak? teringat masa kita ikut ifah balik kg dia kat Bruas Perak masa kakak dia kawen dul u kan?

shidot : ala shidot ni biasa aku jumpa hehehe.. masa kat utm dulu laa... b4 pindah UTHM smpt gak kita makan2 kat jusco kan dot kan? ngan eton skali.. nanti aku korek kalau2 ada simpan lagi gambo kita kat jusco dulu...

enab : yang sentiasa tersenyum manis, menampakkan lesung pipitnyer yg dalam tu.. wah nab! kuning macam pengantin diraja ye gambo kawen ko..

seri : aku skrg ni kat kg ko.. pt raja.. bebila ko balik kg, meh ler serang umah aku kat air hitam k! raya nie aku gi umah mak ko k!

yatt : dulu slalu gak contact contact ngan si yatt chaba nie.. tapi la nie lom nampak muncul lagi kat sini.. nanti aku try google kat ums sabah...

sue : my best friend a.k.a my roomate a.k.a org kg aku! batu pahat gak!... teringat time ko diserang senggugut sue! melepek smpi kene bawak gi spital! heheehehe... anyway ko ler roomate aku yg paling aku sayang... siap masakkan aku air panas tu soh mandi!... susah nak carik roomate cam ko nie sue!

Meh kita zoom sket muka sengsorang... hehehe...

No comments:

Post a Comment